|
|
Sprawozdanie finansowe z wydatków budżetowych poniesionych w związku z referendami |
Na podstawie art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 15 września 2000 roku o referendum lokalnym (Dz.U. Nr 88, poz. 985) Zarząd Miasta i Gminy przedstawia sprawozdanie finansowe z wydatków budżetowych poniesionych na organizację i przeprowadzenie referendów lokalnych w dniu 27 października 2002 roku.
Wydatki budżetowe:
Finansowanie referendów z Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej wg szczegółowej klasyfikacji wydatków.
|
| L.p. |
Zakres rzeczowy |
Kwota (zł) |
| § 4210 - zakup materiałów i usług |
| 1. |
Materiały biurowe |
304,97 |
| 2. |
Pieczątki |
297,00 |
| 3. |
Tablice informacyjne |
409,92 |
| 4. |
Kabiny, urny, obrusy |
3.167,21 |
| SUMA |
4.179,10 |
| § 4300 - zakup usług pozostałych |
| 5. |
Druk kart do głosowania |
805,20 |
| 6. |
Sporządzenie spisu wyborców |
1.199,01 |
| 7. |
Kampania referendalna (druk ulotek, materiały prasowe, spotkania z mieszkańcami) |
12.139,00 |
| 8. |
Wynajem sali |
48,80 |
| SUMA |
14.191,01 |
| § 3030 - różne wydatki na rzecz osób fizycznych |
| 9. |
Wydatki na rzecz osób fizycznych (diety członków obwodowych komisji i terytorialnej komisji) |
9.400,56 |
| SUMA |
9.400,56 |
| § 4410 - podróże służbowe krajowe |
| 10. |
Delegacje członków komisji obwodowych |
251,50 |
| SUMA |
251,50 |
Suma wydatków związanych z referendami |
28.022,17 |
Zarząd Miasta i Gminy
Murowana Goślina
22.11.2002 r.
|
* * * * * Sprawozdanie zostało przyjęte przez Radę Miejską na sesji w dniu 23 grudnia 2002 r.
|
|